Options d’inscription

Tässä koulutuksessa viestinnän, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen palaset loksahtelevat paikoilleen raikkaasti ja uudella tavalla. Saat kätevässä paketissa tiedon siitä, miten viestinnällä voi vastata tehokkaasti sekä asiakkaan haluihin että tarpeisiin – myös niihin, joita asiakaskaan ei osaa sinulle sanoittaa.


Webinaari 1: Viestintä & asiakaskokemus
Mitä yhteistä on viestinnällä ja asiakaskokemuksella?
Millainen viestintäkulttuuri tukee hyvän asiakaskokemuksen syntymistä?
Mikä tekee viestinnästä asiakaslähtöistä ja vaikuttavaa?

Webinaari 2: Viestinnän keinot asiakaskokemuksen parantamiseen
Asiakaskokemus on ennen kaikkea henkilökohtainen tunne, joka herää vuorovaikutuksessa organisaation ihmisten tai tuotteiden kanssa. Miten henkilökohtaista kokemusta yhtenäistetään viestinnän keinoin? Käydään läpi vaikuttavan viestinnän malli, jolla vastaat asiakkaan kysymyksiin ennen kuin hän ehtii niitä edes kysyä.

Webinaari 3: Kaikki irti kohtaamisista
Yhä suurempi osa vuorovaikutuksesta on välitteistä – kohtaamisten merkitys kasvaa. Kolmannessa webinaarissa perehdytään siihen, miten harvenevista kohtaamisista saa parhaan tehon irti niin asiakaskokemuksen syntymisen kuin sen kehittämisenkin näkökulmasta.

Webinaari 4: Odotukset ylittävä asiakasviestintä
Tiedätkö, mitä asiakkaat todella viestinnältä odottavat? Perehdytään asiakkaan odotuksiin erilaisten mallien ja esimerkkien avulla. Käydään läpi viestinnän keinoja kerryttää asiakasymmärrystä ja tuodaan esille viestinnän keinoja sitouttaa asiakasta sekä ennakoida asiakkaiden tarpeita.

Show in polku2 : Non
Les visiteurs anonymes ne peuvent pas accéder à ce cours. Veuillez vous connecter.