Salta al contenido principal
Panel lateral
Página Principal
Kaikki koulutukset
Ohjeita
Más
Buscar
Cerrar
Buscar
Selector de búsqueda de entrada
Español - Internacional (es)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Suomi (fi)
Svenska (sv)
Русский (ru)
Acceder
Página Principal
Kaikki koulutukset
Ohjeita
Koulutuksen laadunarviointikehikko
0
0,0% Completado
0 / 33
Contents
Search contents
Foro
Foro
Uutiset
Foro
Foro
Opintojakson ajankohtaiset uutiset kouluttajalta
Foro
Foro
Kysy ja keskustele koulutuksesta/Koulutuksen cafeteria (kaikille yhteinen keskustelualue)
Foro
Foro
Ilmoita verkkokoulutuksen ongelmista (esim. linkkien tai materiaalien toimimattomuudesta)
Página
Página
Esimerkki verkkokoulutuksen rungosta (tekstinä) - opettajalle
H5P
H5P
Verkkokoulutuksen eteneminen aikajanalla (H5P-Timeline) - vaihtoehtoinen, vaatii vielä työstämistä
Página
Página
Opettajan yhteystiedot ja ohjaus opintojakson aikana
Página
Página
Opintojakson tavoitteet ja sisällöt
Página
Página
Koulutuksen aikataulutus ja eteneminen
URL
URL
Esimerkki oppimistreeniohjelmasta kouluttajalle (PS1-moduuliin, Prezi-esitys)
Aikataulumallin idea kouluttajalle (PS1-moduulista), Word
Muokattava päiväkohtainen aikataulumalli tähän koulutukseen - oppimistreeniohjelma (voit soveltaa mallia myös viikkokohtaiseen suunnitteluun)
Página
Página
Koulutuksen etenemisen prosessi (kuvana)
Koulutuksen etenemisen prosessi kouluttajalle (voit muokata tätä), PP-dia
Página
Página
Koulutuksen arviointi ja palaute
Página
Página
Tekniset ohjeet koulutuksen suorittamiseen
Página
Página
Ohjeita nettietiketin noudattamiseen
URL
URL
Ohjeita monilukutaitoon opiskelijalle
URL
URL
Sopiiko verkkokoulutus sinulle? Paljonko pisteitä saisit?(CC BY-NC-SA, Katariina Wickström)
URL
URL
Miten opiskelet verkkokurssilla? (Prezi tai video) (CC BY-NC-SA, Katariina Wickström)
URL
URL
Video opiskelukyvystä opiskelijalle (korkeakoulukonteksti, mutta sopii hyvin myös muihin koulutuksiin), SYL videot, Tussitaikurit Oy
URL
URL
Ohjeita kouluttajalle verkkokoulutuksen toteutukseen (lukiokonteksti, mutta soveltuu myös muille koulutusasteille, CC BY-NC-SA, Katariina Wickström)
Tarea
Tarea
Tehtävä: Omat tavoitteesi tälle koulutukselle
Oppimistreenin pohja
Página
Página
Johdantoa teemaan (Sivu-työkalu)
Tarea
Tarea
Esimerkkitehtävä: Kirjoita lyhyt yhteenveto teemasta - mitä tiedät siitä nyt ja mitä haluaisit oppia lisää
Foro
Foro
Esimerkki keskustelutehtävästä: Kerro jokin esimerkki kierrätyksestä ja kommentoi toisten kirjoituksia
Tarea
Tarea
Esimerkkitehtävä: Mitä uutta opit tässä osiossa - suurimmat oivalluksesi (käytetty Rajoita pääsy -työkalua, jotta vastaamaan pääsee vasta saatuaan suoritettu-merkinnät tämän osion aiemmista tehtävistä)
Not published to students
URL
URL
Esimerkki: Käy läpi tekstiileihin liittyvä H5P-aineisto (Lisätehtävä)
H5P
H5P
Esimerkki H5P-tehtävätyypeistä: Quiz Question Set: Avoin jakaminen (esittelee kaikki kysymystyypit) (Lisätehtävä) (CC BY 4.0, Matleena Laakso)
Foro
Foro
Esimerkki: Kysy ja keskustele tämän osion sisällöistä (ei-pakollinen)
Tarea
Tarea
Esimerkki: Anna loppupalautteesi ja kehittämisideoita koulutuksesta (nimellä)
Módulo de encuesta
Módulo de encuesta
Esimerkki: Anna loppupalautteesi ja kehittämisideoita koulutuksesta (anonyymisti)
Página
Página
Rakenna sisällöistä loogisia kokonaisuuksia
Página
Página
Hyödynnä monipuolisesti erilaisia opetusmenetelmiä
Página
Página
Millainen on hyvä tehtävänanto?
Página
Página
Hyödynnä valmiita ja itse tuotettuja verkkomateriaaleja (mm. H5P-työkalulla tehtyjä automaattisesti arvioitavia tehtäviä)
Página
Página
Hyödynnä opiskelijoiden digitaitoja!
Página
Página
Huomioi sisällöissä tekijänoikeudet, lähdekritiikki sekä GDPR-vaatimukset
Página
Página
Käytä myös oppilaitoksen ja kodin ulkopuolisia oppimisympäristöjä
URL
URL
Verkkokoulutuksen laatukriteereiden tarkistuslista Excel-taulukkona
Página
Página
Huomioi saavutettavuus
Abrir índice del curso
Página Principal
Cursos
Laadunarviointi
Resumen
Información del curso
Back to course
Koulutuksen laadunarviointikehikko
Teacher
Niina Räsänen
Show in polku2
:
No